asteazkena, martxoa 26

MADARIAGA DORRETXEA

Kaixo, 4 urteko umeak Busturian egon dira, Madariaga dorretxean. Txangoa oso dibertigarria izan da eta gauza asko ikasi ditugu BIODIBERTSITATEARI buruz. Dorretxetik Barakaldon ikusten ez diren paisaia ezberdinak ikusi ditugu, itsasoa, hondartzak, basoa,... eta gainera laguntxo berriak egin ditugu, TRIKU, ARTI, TXIPI TXAPEL eta KORMO KAPITAINA. Horrez gain, tailerrak eta jolasak egin ditugu. Ia berriz ere beste txangoren bat egiten dugun, primeran pasatu dugu!!! Muxu handi bat danoi

Hola, l@s niñ@s de 4 años han estado en Busturia, en Torre Madariaga. La excursión ha sido muy divertida y hemos aprendido muchas cosas sobre biodiversidad. Desde la torre hemos visto diferentes paisajes, playas, bosques,... y además hemos hecho nuevos amigos TRIKU, ARTI, TXIPI TXAPEL y KORMO KAPITAINA. Aparte de esto, hemos hecho diferentes talleres y juegos. Lo hemos pasado genial, estamos deseando ir de excursión Un besito a todos.

ostirala, martxoa 21

Gurasoak eskolan

5 urte A (2)
 • Mª CARMEN (ALAZneren amatxu) Urtarrilak 31an, Alazneren amatxu etorri zitzaigun gelara. Bera, Ikean egiten du lan barrualdeko dekoratzaile bezala eta bere lana zein den ondo azaltzeko, gauza asko ekarri zituen. Amaitzeko, gure gelako planoa egin zigun dohainik!!! Eskerrik asko, Mª Carmen!!! El 31 de Enero, vino a nuestra clase la amatxu de Alazne. Ella trabaja en Ikea como decoradora de interiores y para explicarnos cuál es su trabajo, trajo muchas cositas. Para terminar, nos dibujó el plano de la clase!!! Gratis!!! Muchas gracias, Mª Carmen!!!
 • ELISA (HAIZEAren amatxu) Otsailak 3an, Haizearen amatxu etorri zen gure gelara bere ogibideaz hitz egiteko; bera, erizainaren laguntzaile moduan egiten du lan. Korroko lagun bat boluntariotzat hartuta, “mozorroa” izango balitz moduan, berak bere lanean erabili behar dituen arropekin jantzi zuen. Horretaz gainera, beste material batzuk erakutsi zizkigun, zertarako ziren azaldu ,e.a. Eskerrik asko, Elisa!!! El 3 de Febrero la amatxu de Haizea vino a nuestra clase para hablarnos de su oficio; ella es auxiliar de enfermería. Cogió a uno de los amigos del corro como voluntario y a modo de “disfraz”, le vistió con la ropa que ella debe utilizar en su trabajo. Además de eso, nos enseñó otro tipo de materiales, nos explicó para que servían, etc. Muchas gracias, Elisa!!!
 • ALICIA/ROSA (UXUE eta ugaitzen amatxuak) Egun berberean, arrastiz, Uxue eta Ugaitzen amatxuak etorri ziren egiten dituzten artilezko eskulanak erakustera, baita zelan egiten dituzten azaltzera ere. Imaginatzen degun guztia artilez egin daiteke: tapauka, panpina, e.a. Baita gure Balki ere!!! Yuuujuuu!!! Eskerrik asko, Alicia eta Rosa!!! Ese mismo día, por la tarde, vinieron las amatxuz de Uxue y Ugaitz a enseñarnos y explicarnos como hacen todas esas manualidades con lana. Todo lo que imaginamos podemos hacerlo con lana: una bufanda, un peluche, etc. Hasta nuestro Balki se puede hacer!!! Yuuujuuu!!! Muchas gracias, Alicia y Rosa!!!
 • ALICIA (UXUEren amatxu) Otsailak 5an (ogibideei buruz hitz egiteko izan genuen azkenengo bisita), Uxueren amatxu bueltatu zen gure gelara bitxiak zelan egiten dituen erakustera. Horiek egiteko erabiltzen dituen lanabesak ikusi eta ikutu ahal izan genituen, baita egin dituen hainbat bitxi ere. Zoragarriak dira Alicia, eskerrik asko!!! El 5 de Febrero (último día que tuvimos visita para hablarnos de los oficios), volvió a nuestra clase la amatxu de Uxue, para enseñarnos y contarnos como hace joyas. Pudimos ver y tocar las herramientas que utiliza para su elaboración; así mismo, vimos y tocamos algunas de las joyas que había hecho. Preciosas Alicia, muchas gracias!!!

osteguna, martxoa 20

Neguko Herria

5 urte A eta B

Begira, begira guk egindako neguko herria!!!!!

Gurasoak eskolan

asteartea, martxoa 18

Lekeition3

Gaur arratsaldean itsasargia ikustera joan gara.Hor museo bat ikusi dugu. Simuladorra mugitzen denez, itsasontsian geundela ematen zuen. Ura bota digute eta airea ere bai. Oso ondo pasatu dugu, errepikatzeko gogoz geratu gara eta orain DISKOTEKA!!!
Olatz eta Mireia.

Lekeition2

Heldu ginenean, arratsaldean joan ginen hiru gurutzen mendira eta han harri horri har  jolastu genuen.
Menditik jaitsi ginenean arrantza egitera joan ginen.Afaldu genuen eta musika kutsa jolastu genuen.
Oso ondo pasatzen ari gara.
Andrea ,Irati, Onintze  eta June .

astelehena, martxoa 17

Lekeition1

Kaixo, oso ondo ailegatu gara . Lekua ondo dago eta Lekeitioko portua ikusi dugu eta horretaz pixka bat ikasi dugu . Arratsaldean arantza egitera eta mendira joango gara . Bazkaria oso gozoa egon da .
Agur , muxu bat.

Uxue, Anne eta Ander.

Matematika Tailerral LH3

Nahiz eta gezurra irudi matematika saioetan primeran pasatzen dugu. Osatzen ditugun ariketak oso dibertigarriak dira eta taldeka lan egiten dugunez gauza asko ikasten dugu

ostirala, martxoa 7

BI URTEKOEK PINGU EDERRA EGIN DUGU!

Irabazi dugu!!!!!!!!!!!! ¡¡¡¡¡Hemos ganado!!!!!!!!!

Ikea_ren lehiaketa irabazi dugu!!!!!!!! Eskerrik asko botoa ematera joan zirenentzat !!!!!!!!!
  ¡¡¡Hemos ganado el concurso de Ikea!!!¡¡¡¡Gracias a todos/as los que fueron a votar!!!!

astelehena, martxoa 3

Nola ikusi filmak euskarazko azpitituluekin

Haz clic en la imagen y leerás un artículo muy interesante sobre cómo ver películas subtituladas en euskera.