osteguna, apirila 10

Irakurbentura 2. Topaketa

Joan den egunean DBHko 2.mailako neska-mutilak 5 urteko gelako umeekin egoteko etorri ziren. 2. topaketa honetan bi ipuin kontatu zikieten txikitsuei. Ipuinak kontatu ostean, jarduera interesgarriak proposatu zikieten txikiei. Oso gustora ibili ziren bai txikiak, bai nagusiak. Eskerrik asko etortzeagatik!!

El otro día viniron los chicos y las chicas de segundo de la ESO del instituto de Cruces para estar con nuestros pequeños de las aulas de 5 años. En este segundo encuentro les contaron un par de cuentos y después les propusieron varias actividades interesantes. ¡Tanto los pequeños como los mayores estuvieron muy a gusto!. ¡Gracias por venir!.

Iñaki Zubeldia

Iñaki Zubeldia (idazlea) 5. eta 6. mailako umeekin egon zen joan den egunean. Umeek galdera interesgarriak egin ondoren, bere sinadura lortu zuten!

astelehena, apirila 7

BASONDOA

Apirilaren 1ean 3 urteko haurrak Basondora joan ziren. Eguraldia gure aldetik jarri zen eta egun eguzkitsua izan genuen, hori bai izan zela zorte handia.
Autobusaren zain egon ziren bitartean nahiko urdurik ibili  ziren baina igo eta gerrikoa jarri bezain laster lasaitu eta pelikula ikusteari ekin zioten.
Basondoan motitoreak gure zain egon ziren eta berehala 2 talde osatu zituzten erosoago izateko.
Aurkezpena egin ondoren ibilbidea egiten hasi ginen. Azalpen interesgarriak izan genituen eta nahiz eta batzutan despistaturik ibili asko ikasi dugu. Oso esperientzia polita izan da.

Bazkandu ondoren ondoko parkera jolastera joan ziren eta eguna amaitutzat emateko " zapi zuria" jolasa egin genuen. Ederki pasatu zuten

AMPA-k bidalitako mezua//Mesaje de parte del AMPA

Eskerrik asko, guztioi... Giro ezin hobea pasa den ostiralean... Euskera eguna: danborrada, euskal dantzak, bertsoak, haur festa, txokolatada, bertsolariza, abesbatza, txorizada, disco-festa... Dena, primeran... Gracias a todas y todos los que colaborasteis en alguna de las tareas necesarias para sacar adelante esta fiesta, y sobre todo a todo aquel que os decidísteis a participar y disfrutar de ese día (la inmensa mayoría de nuestra escuela, fué increible) porque sin esa participación y ese disfrute en ese día todo el trabajo realizado perdería su sentido. Eskerrik asko a toda la comunidad escolar, a familias, a profesorado, y a las gentes de nuestro barrio... Hace mes y medio que empezamos a trabajar la idea y .... bufff... el resultado ha sido bonito.
Aupa gure eskola, aupa gure auzoa!!!!

Estekak/Enlaces

larunbata, apirila 5

Matematika Lantzen

Nork esaten du matematika zaila eta aspergarria dela?. Ikusi , ikusi nola lantzen dugun matematika era atsegingarri batez!!!! ¿Quién dice que las matemáticas son difíciles y aburridas?. ¡Mira como las trabajamos de una manera divertida!

Oñatiko Natur Eskola

Apirilak 1ean, Oñatiko Natur Eskolara joan ginen 5 urteko umeak. Heldu bezain pronto, askaria hartu genuen eta jarraian, gure abentura hasi zen: basotik, zelaitik... animaliak ikusten, jaten dutena hartzen, e.a. Ibilbide polit hori amaitu genuenean, Natur Eskolara bueltatu ginen bazkaltzera. Gure bisita amaitzeko, ekintza-tailer bat egin genuen: bideotxo bat ikusi eta eskulan moduan, etxera eraman ahal izan genuen kandela bat.

Udaberriko Zuhaitzak (HH5A)

Negua pasata eta "neguko etxeak" egin ostean, Udaberria heldu zaigu. Urtaro berri honi buruz egin ditugun gure zuhaitz zoragarriak, zuekin konpartitu nahi ditugu.