asteartea, maiatza 31

Euskara Piztuz 2016

Arteagabeitian ere Euskararen alde gaude! eta Euskara Piztuz ospatzera Clara Campoamor_rera joan ginen joan den astean. Hitzpasa jolasa antolatu da aurten 4. eta 5. mailakoentzak. Eskola bakoitzeko irabazleak Clara Campoamor _rean bildu ziren finala jolasteko. Oso egun polita izan zen eta gure umeek primeran egin zuten. ZORIONAK!!!!!!!!!!!!!!!!! Txalo bero bat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

astelehena, maiatza 30

SCRATCH EGUNA 2016 ARTEAGABEITIA

r

4. eta 5, mailakoak Azkuna Zentrora Scratch Eguna ospatzera joan ziren maiatzaren 14an. Oso proiektu erakargarriak eraman zituzten. Ikasturtean zehar lan handia eginda zegoela nabaritu zen.. Egun alaia eta polita izan zen. Haiek egindako lana aurkeztu zuten primeran. Beste ikastetxekoek egindako lanak ikusteko aukera izan zuten ere. Amaitzeko egin zen lehiaketan sari bat tokatu zitzaien. Egun borobila, Benetan!!

asteazkena, maiatza 18

HitzTruke: 3.mailakoak Clara Campoamor_rean

Hitztrukeren xede nagusia liburua da, gozamena eragiten duen balio handiko objektu gisa hartuta, eta umeen artean liburuak trukatzea du zeregin garrantzitsua, baita bide batez trukean (lehen hezkuntzako 3.eko neska-mutilak) dihardutenen arteko komunikazioa eta liburuetarako interesa sustatzea ere.
Jarduera horren osagarri dira hitzaren mundua, historiak, irudimena, misterioa... jolas-giroan gauzatzen lagunduko duten zenbait dinamika.

4.maikakoek collage batzuk egin zituzten ordenagailu gelan joan den ostiralean.

igandea, maiatza 8

Erregletak erabiltzen

1.mailakoak matematika arloan zenkakikuntza eta buruketak egiteko erregletak erabiltzen ari dira.
Txapeldunak dira!!!!

Barakaldoko Udal Txistu Banda Arteagabeitian!

Barakaldoko txistularien banda bitan etorri da Arteagabeitiara aurten. Lehengo aldian 4 urtekoekin egon ziren eta bigarrenean 5.mailakoekin. Oso dibertigarria izan da beti!!! Eskerrik asko etortzegatik!!!

astelehena, maiatza 2

Musikoterapia

Orain dela aste batzuk  4. mailakoek oso ekintza berezia egin zuten. Beheko bideotean zein ondo pasatu zuten ikusiko duzue!

Los dos cuartos hicimos una sesión de musicoterapia con instrumentos para jugar con los sonidos y silencios y para conocernos y estar juntos de otra manera diferente.
Hicieron instrumentos de percusión en casa y luego, en clase, incluimos el xilófono y algún otro más.
Tocaron solos, acompañados por otros compañeros y también todos juntos, sin directrices ni nadie que nos marcara los inicios y finales.
¡Qué difícil es escucharse y cuánto se aprende de la persona que tenemos al lado!.
Todas las semanas hacemos diferentes dinámicas trabajando los grupos, movimiento corporal, creatividad... y esa semana tocó jugar con los sonidos y silencios.

LH4 andereñoak

igandea, maiatza 1

GURE UNIBERTSOA

2.mailakoak Unibertsoa ikasten ari garenez Estebaren mundura ezagutzera joan ginen. Asko ikasteaz gain primeran pasatu genuen. Begira, begira: