asteazkena, abendua 21

Abenduan izandako bilera

Pasa den ostegunean eskolako delegatuak Ikasketa Buruarekin eta Elkarbizitzako arduradun batekin bildu ziren. Hasteko, Euskararen Egunerako eskolak antolatu zituen ekintza desberdinak ebaluatu zituzten. Ospakizun hau hobetzeko oso ideia onak irten ziren datorren ikasturteari begira. Ondoren, Ikasturte honetako Urteko Planean dauden helburuak aztertzen egon ginen. Eskolako ikasleek helburu hauek hiruhilabetero ebaluatuko dituzte. Delegatuen ardura izango da gelako ikaskideei lan hori ondo azaltzea. Zorionekoak gara eskola honetan ditugun delegatuekin!!!

Tenemos un grupo de delegados estupendo en el cole, ¡qué suerte tenemos!. El jueves estuvieron valorando las actividades que se organizaron para el Día del Euskera y aportando ideas para mejorar la celebración del año que viene. Por otra parte, se trabajó sobre los objetivos que tenemos escritos en el Plan de Centro. Este curso también serán valorados por el alumnado del centro y ellos se van a encargar de explicar este trabajo a sus compañeros.

iruzkinik ez :

Argitaratu iruzkina