osteguna, martxoa 5

GURE ESKOLA, GURE ZUHAITZA

Loratu edo hezi, gauza bera da? Gure eskolan sartzen garenean eta burua ezkerralderantz mugitzen badugu, han, paretan, zuhaitz loredunak begiratuko gaitu bere emozioak, hitz izkutuak, baloreak, edukinak bere magia transmititzeko nahian. Agian berari begira geratzen bagara bere maitasuna sentituko dugu, agian loreei begira gure komunitatea sentituko dugu eta hórrela ulertuko genuke hitz pottolo horiek ez direla hutsak, EZ,EZ!!!!guztiz kontrakoa!!!!!. Arteagabeitia eskola bizirik dagoela eta bere taupadak ponpatzen dituela esan nahi dute, eta taupada bakoitzean ikaslegoa, irakaslegoa, familiak, irakasle ez diren langileak bagaude, Arteagabeitiakideak garelako , taldea osatzen dugulako eta azken finean zu gu bihurtzen delako. Horregatik…….. Hurrengoan eskolan sartzean , zuhaitzari begira geratu eta utzi liluratzen bere magiagatik.

1 iruzkin :