asteazkena, apirila 15

ARTE-AREN EGUNA /DIA DEL ARTE

Apirilaren 15ean Artearen Munduko Eguna ospatzen da, baina badakizue zergatik ospatzen da apirilaren 15ean?

Apirilaren 15ean ezarri zen, arteak ospatzeko, gizateriaren artista handienetako baten jaiotzagatik: Leonardo da Vinci. Errenazimenduko gizona, margolaria, eskultorea, diseinatzailea, arkitektoa, poeta, musikaria, biologoa eta gehiago izan zen. Da Vinci bakearen, askatasunaren, tolerantziaren, anaitasunaren eta multikulturalismoaren munduko ikur gisa hautatu zuten.
Proposamen hori Nazioarteko Arte Elkarteak adierazi zuen, arteen eta sormenaren garrantzia sustatzeko eta herritarrak korronte artistiko desberdinetara hurbiltzeko helburuarekin. Korronte horiek pinturatik, eskulturatik, dantzatik, musikatik eta gehiagotik doaz.

¿Por qué el 15 de abril se celebra el día del arte?
Cada 15 de abril se celebra el Día Mundial del Arte, fecha elegida por ser el nacimiento de Leonardo Da Vinci, uno de los artistas más importantes de la historia.

Joan den eguna bideo hau heldu zutzaidan eta zuekin konpartitu nahi dut, disfrutatu

Eskolan  artista galantak ditugu, egindako arte lanari argazkia edo bideo atera eta bidali. Animatu!
En la escuela tenemos artistas impresionantes, os animamos a hacer una foto o video y enviarla.

iruzkinik ez :

Argitaratu iruzkina

Eskerrik asko zure iruzkinagatik!!!