ostirala, apirila 3

HEZITZAILE ETA IRAKASLEEN PARTEZ

Arteagabeitia eskolako komunitatearentzat
Badakigu zein nolako lana zaudetela egiten etxean baita zein ahaleginak egiten dituzten gure haurrek. Hiru aste pasatu dira jadanik elkar ikusi gabe eta faltan botatzen zaituztegu.
Gaur oporrak hasten dira eta esan nahi dizuegu zuekin egunerokoa aritu  ez arren gurekin zaudetela, gure bihotzean.
Bideo txiki eta xume hau zuentzat prestatu dugu, zuen gustukoa izatea espero dugu.

Somos conscientes del trabajo que estáis haciendo en casa y del esfuerzo que hacen nuestros niños y niñas. Ya han pasado tres semanas sin vernos y os echamos de menos.
Hoy empiezan las vacaciones y queremos decir que aunque no estemos trabajando y compartiendo con vosotros el día a día, estáis con nosotros, en nuestro corazón.
Hemos preparado este pequeño y sencillo vídeo para vosotros, esperamos que os guste.

7 iruzkin :

1. Ohhhh ze polita. Eskerrik asko benetan. Ekaitz eta Maialeni izugarri gustatu zaie. Mila esker.

2. Eskerrik asko guztiei oso onak zarete
    Lortuko dugu!!! :-)

ErantzunEzabatu
  3. Oso polita izan da, asko guztatu zait eta eskerrik asko.
    Lortuko dugu.

ErantzunEzabatu
  4. Lortuko dugu. Dena azkar pasatuko da.

ErantzunEzabatu
  5. Oso polita da,2 aldis entzun dut.

ErantzunEzabatu
  6. Eskerrik asko hain vidio polit honengatik, Irati eta Aritzi asko gustatu zaie.

ErantzunEzabatu
  7. Gracias x el video ha Oihan le ha gustado mucho.