igandea, apirila 5

GORPUTZ HEZKUNTZA

Jarraitu ahal duzue Gorputz Hezkuntza etxetik egiten Aste Santuan ere eta konfinamendua irauten duen edo eskola itxita egongo den denbora osoan. Aitorrek jarraituko du astero material berria jartzen. Horretarako baduzue egutegi interaktiboa:

Podéis seguir haciendo Educación Física desde casa también en Semana Santa y durante todo el tiempo que dure el confinamiento o la escuela permanezca cerrada. Aitor seguirá poniendo material nuevo cada semana. Para ello tenéis el calendario interactivo:

• HH eta LH 1erako / Para Infantil y 1º de Primaria:

• LH 2tik - LH 6ra arte / Desde 2º de Primaria hasta 6º:

Zalantzarik ala iradikizunik baduzue edo kontaktuan jartzeko Aitorrekin, erabili esteka hau eta idatzi bertan:

Si tenéis dudas o sugerencias o para poneros en contacto con Aitor, podéis utilizar este enlace y escribir allí:

iruzkinik ez :

Argitaratu iruzkina

Eskerrik asko zure iruzkinagatik!!!